Ψηφιακή Υπογραφή

Ψηφιακή Υπογραφή

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ

Η ψηφιακή υπογραφή χρησιμοποιείται για την ασφαλή επικοινωνία και τις ηλεκτρονικές συναλλαγές μεταξύ των Φορέων του Δημοσίου μέσω εφαρμογών διαδικτύου, αλλά και μεταξύ των πολιτών/επιχειρήσεων και των φορέων του δημοσίου τομέα. Σύμφωνα με το Ν.4727/2020, αρ. 50 (ΦΕΚ 184/Α'/2020), επέχει θέση ιδιόχειρης υπογραφής τόσο στο ουσιαστικό όσο και στο δικονομικό δίκαιο.

Η ψηφιακή υπογραφή δίνει τη δυνατότητα στα στελέχη του Δημοσίου και τους πολίτες, να υπογράφουν ψηφιακά τα έγγραφα, δημόσια ή ιδιωτικά που εκδίδονται από τους φορείς του δημόσιου τομέα, ή τους πολίτες, με σκοπό την ηλεκτρονική διακίνηση των εγγράφων αυτών για τη διευκόλυνση της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και την εξυπηρέτηση των συναλλαγών.

Η κατοχή της ψηφιακής υπογραφής είναι απαραίτητη για τη συμμετοχή σε δημόσιους ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς.

Σκοπός της ψηφιακής υπογραφής είναι:

α) η ταυτοποίηση του υπογράφοντος, δηλαδή η σύνδεση της ηλεκτρονικής συναλλαγής με το φυσικό πρόσωπο που υπογράφει,

β) η εγγύηση της γνησιότητας των ψηφιακών δεδομένων και

γ) η δέσμευση του υπογράφοντος ως προς την ηλεκτρονική συναλλαγή, δηλαδή ο υπογράφων δεν μπορεί να αρνηθεί την συμβολή του στην εν λόγω συναλλαγή.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Η Upper Development σας προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη για την

Έκδοση της ψηφιακής σας υπογραφής
Ανανέωση της ψηφιακής σας υπογραφής σε περίπτωση λήξης
  • Παροχή απαιτούμενης συσκευής ΕΔΔΥ (USB token)
  • Συμπλήρωση/υποβολή των απαιτούμενων αιτήσεων
  • Διαχείριση ηλεκτρονικού συστήματος και διεκπεραίωση όλων των απαιτούμενων βημάτων
  • Παροχή νέας συσκευής ΕΔΔΥ ή ανανέωση με χρήση του ίδιου
  • Συμπλήρωση/υποβολή των απαιτούμενων αιτήσεων
  • Διαχείριση ηλεκτρονικού συστήματος και διεκπεραίωση όλων των απαιτούμενων βημάτων
Τεχνική υποστήριξη στην παραμετροποίηση του προσωπικού σας υπολογιστή για την υπογραφή εγγράφων
Ανάκληση της ψηφιακής σας υπογραφής σε περίπτωση απώλειας
  • Για τη χρήση της συσκευής ΕΔΔΥ και την ψηφιακή υπογραφή εγγράφων απαραίτητη είναι η παραμετροποίηση του Η/Υ από τον οποίο θα υπογράφονται τα έγγραφα.
  • Παροχή νέας συσκεύης ΕΔΔΥ (αν απαιτείται)
  • Συμπλήρωση/υποβολή των απαιτούμενων αιτήσεων
  • Διαχείριση ηλεκτρονικού συστήματος και διεκπεραίωση όλων των απαιτούμενων βημάτων